יש להתחבר למערכת על מנת להרשם למשלוח |
|
|
האם אתה מאשר שנחזור לשלוח לך הודעות SMS לטלפון שלך? |
|
|
האם אתה בטוח שברצונך לקחת את המשלוח? שים לב! יש לקחת את המשלוח רק אם אתה בטוח שאתה יכול לבצע אותו. אם לא תגיע למשלוח, אתה עלול להיות מושהה מהמערכת. |
|
|
האם את/ה בטוח/ה שברצונך לבטל את המשלוח?
(לאחר ביטול המשלוח יתקבל זיכוי לאשראי שלך ותישלח חשבונית זיכוי למייל) חשוב לשים לב! במידה ותבטל/י את המשלוח, הדירוג שלך יפגע ואתה עלול להיות מושהה מהמערכת. |
|
|
מצטערים שבחרת לבטל את המשלוח 😞
מהי סיבת הביטול? |
|
האם השליח כבר הגיע לנקודת האיסוף?
|
|
|
|
טקסט |
|
|
היי, אם הינך עוסק מורשה אז תגמולי תשלומים המשלוחים המוצגים לך כוללים מע"מ, אם הינך עוסק פטור אז יוצגו לך תשלומים למשלוחים ללא המע"מ.
היי, אשמח להבין איך אוכל לעזור, ולקבל פירוט נוסף לגבי הפנייה שלך. מטקסט ההודעה ששלחת, אני לא מצליח להבין מהי מהות הפנייה.
הייבתחילת כל חודש יישלח אליך ב-SMS קישור עם סיכום כל המשלוחים שעשית בחודש הקודם.יש לשלוח חשבונית מס (אם הינך עוסק מורשה או חברה בע"מ) או קבלה (אם הינך עוסק פטור), באותו לינק שקיבלת ב-SMS.בנוסף לחשבונית, עליך לספק את פרטי חשבון הבנק שלך לשם ביצוע התשלום.חשבונית שתוגש בצורה תקנית עד ה-8 לחודש, תשולם עד ה-15 לחודש.חשבונית שתוגש בצורה תקנית אחרי ה-8 לחודש, תשולם עד ה-15 לחודש הבא. על מנת להבין את סטטוס התשלום, ניתן בכל עת להכנס לקישור שקיבלת ל-SMS, ולבדוק את הסטטוס בעמוד שנפתח.
היי ייתכן שישנה תקלה טכנית, שרשמת קשה להבין את פשר ומהות התקלה. אשמח לקבל פרטים נוספים בנוגע לבעיה - מידע נוסף המתאר את הבעיה, ואף צילום מסך או אפילו וידאו הממחיש את הבעיה. ואז אוכל להעביר את העניין לגורם הטכני שיטפל בזה. ניתן גם לנסות לבצע את הפעולה ממכשיר אחר, אולי במכשיר אחר התקלה לא תחזור.
היי, ניתן להירשם בתור שליח עצמאי ולהצטרף לצי השליחים של לושי. ההרשמה מתבצעת באופן עצמאי. ניתן להירשם כשליח בלינק הבא - https://lushy.co.il/dp/#delivery_person_registration_form
היי, אני רואה שאתה לא מאושר עדיין במערכת. בשביל להיות מאושר במערכת יש למלא פרטים בעמוד "עריכת פרטים אישיים". לשם כך, יש , ובתפריט ללחוץ על "עריכת פרטים אישיים". להכנס לכאן ולהתחבר יש לצרף את הפרטים הבאים: - תעודת עוסק מורשה או פטור. - צילום רישיון נהיגה. - צילום לוחית רישוי של הרכב או האופנוע. כמו כן, יש לצפות בסרטון ההדרכה עד סופו.
היי, בשביל לבטל את המשלוח יש להיכנס ללינק המשלוח, ולאחר מכן ללחוץ על ביטול משלוח.
היי, לצערי אין פיצוי על הגעה לכן אנחנו ממליצים להתקשר לאיסוף לפני ההגעה ולוודא את הפרטים השונים עם הלקוח - כתובת נכונה, שעה נכונה, חבילה לאיסוף, וכו'.
היי,אין צורך לכתוב הודעות על משלוחים.ברגע שיש משלוחים חדשים יוצאות הודעות.ככל שייתפסו על ידך יותר משלוחים ככה תקבל ראשון התראות על משלוחים חדשים.כמו כן, ככל שתעשה משלוחים מהר יותר ככה האלגוריתם ישלח לך יותר משלוחים.
היי, אין תקלה באתר. להבא, אם אתה סבור שישנה תקלה באתר תוכל לצלם את מסך הטלפון ולשלוח אלינו בעת ניסיון הכשל. אנחנו מצפים שלא תהיה הפרה של כללי השימוש מצד השליחים שלנו.
היי, אין לי גישה לכספים וחשבוניות. ניתן לשלוח מייל ל: [email protected] ויעזרו לך בשמחה.
היי, הינך מושהה באופן זמני ממשלוחים, בגלל אחת מהסיבות הללו: - לא היית פיזית במקום המסירה כאשר לחצת "מסרתי".- לא היית פיזית במקום האיסוף כאשר לחצת "אספתי".- לא אישרת מיקום כאשר ביצעת משלוח.- איחרת למשלוח.- לחצת "אספתי" ו-"מסרתי" לא בזמן הנכון.- תפסת משלוח וביטלת אותו.- דיברת בצורה לא נאותה ללקוחות.- לא צילמת את מסירת המשלוח באופן תקין. יש לצלם את השלט שעל הבניין עם הכתובת ומספר הבית מיד עם המסירה. ההשהייה הינה זמנית ותשתחרר בקרוב. בתקופת ההשהייה, ניתן להגיש בקשות לביצוע משלוחים, אך המשלוח לא יתקבל באופן אוטומטי, אלא רק לאחר אישור מנהל.בבקשה לשים לב לא לעבור על כללים אלה להבא, על מנת שהמערכת לא תחסום אותך לצמיתות.
היי, במייל הקודם נשלח אליך בפירוט מהן סיבות ההשהייה הקבועות במערכת.יש לקרוא אותו בבקשה בעיון. אנחנו מצפים שלא תהיה הפרה של כללי השימוש שלנו מצד השליחים.
היי ניתן לנסות ליצור קשר עם אנשי הקשר הקשורים למשלוח - איש הקשר בנקודת האיסוף, איש הקשר בנקודת המסירה, ומזמין המשלוח. יש להתקשר אליהם ולעדכן אותם כי אתה מוכן לאיסוף המשלוח.
היי, אני רואה שהסרת את האפשרות לקבלת אסמסים.ניתן להפעיל את האפשרות של קבלת אסמסים על משלוחים חדשים תחת הפרופיל האישי שלך שנמצא בתפריט הראשי.בנוסף, ניתן להצטרף לקבוצת הטלגרם שלנו "משלוחים בכל הארץ", בה מתקבלים עדכונים על כל המשלוחים.
היי על מנת לאשר את מיקומך באפליקציה, תוכל להכנס לעמוד "פרופיל אישי" בתפריט ושם ללחוץ על הכפתור "אישור מיקום".
היי, על מנת לעדכן את הפרטים שלך, תוכל להכנס לעמוד "עריכת פרטים אישיים" שנמצא בתפריט הראשי, ולעדכן את הפרטים הרלוונטיים.
היי, אשמח להבין איך אוכל לעזור, ולקבל פירוט נוסף לגבי הצרכים שלך. אם מדובר על פנייה לגבי משלוח שבוצע, יש לכתוב את מספר המשלוח ופירוט הפנייה. מטקסט ההודעה ששלחת, אני לא מצליח להבין מהי מהות הפנייה.
היי, החשבונית נשלחת אוטומטית למייל עם סיום ההזמנה.ניתן לבדוק בתיקיית הספאם / קידום מכירות. כמו כן, עם סיום ההזמנה נשלחת חשבונית גם כן לאסמס למספר ממנו ביקשתם את המשלוח. במידה ולא מצאת את החשבונית בתיקיית הספאם ניתן להוריד חשבונית מחדש מהצ'אט שבאתר.יש לסמן "משלוחים שהזמנתי" > "קבלת חשבונית".
היי, בשביל להבין טוב יותר את הבעיה הטכנית, אשמח להסבר של הבעיה בצורה טובה יותר. ואם אפשר גם לצרף צילום מסך של התקלה. אנו נעביר את הטיפול לצוות הטכני.
היישירות הלקוחות שלנו ניתן במייל בלבד.לצערי אין לנו שירות טלפוני.לאחר הזמנת המשלוח, שליח יצוות למשלוח שלך, ופרטיו ישלחו אליך, כולל מספר הטלפון שלו, כך שניתן ליצור איתו קשר טלפוני.אשמח לתת לך שירות כאן במייל, איך אפשר לעזור?
הייהמשלוח שלך בוטל, וקיבלת עליו זיכוי. נשלחה אליך גם הודעה ב-SMS.הסבר קצר לגבי ביטולים -אנחנו חברת משלוחים חברתית.כאשר לקוח מזין משלוח חדש, הוא קופץ לכל השליחים המחוברים למערכת.במידה ויש שליח רלוונטי שתופס את המשלוח הוא מבצע אותו.אם אף שליח לא תפס את המשלוח בתוך שעה הוא מתבטל, נשלחת על כך הודעת SMS למזמין המשלוח ומתבצע זיכוי מלא לכרטיס האשראי.ניתן לנסות להזמין שוב משלוח חדש ולנסות מחדש לתפוס שליח.
היי, הזמנת המשלוחים מתבצעת ישירות דרך האתר של לושי שליחויות.ניתן להזמין משלוח כאן - https://lushy.co.il/make-order/ יש להזין את עיר המוצא ועיר היעד ולקבל באותו רגע את עלות המשלוח הסופית.לאחר מכן יש ללחוץ על ביצוע משלוח ולהזין את הפרטים. השירות שלנו ניתן לפרטיים ועסקים כאחד. אין לנו שירות מיוחד לעסקים, תוכלו להזין משלוח באתר ולבצע אותו. המחיר לעסקים ופרטיים זהה והוא הנמוך בארץ. חשבונית תישלח מיד עם תום התשלום.
היי, אנחנו חברת משלוחים חברתית.כאשר לקוח מזין משלוח חדש, הוא קופץ לכל השליחים המחוברים למערכת. במידה ויש שליח רלוונטי שתופס את המשלוח הוא מבצע אותו.אם אף שליח לא תפס את המשלוח בתוך שעה הוא מתבטל, נשלחת על כך הודעת אסמס למזמין המשלוח ומבוצע זיכוי מלא לכרטיס האשראי. במידה ומשלוח מתבטל, ניתן לנסות להזין שוב משלוח חדש ולנסות לתפוס שליח.
היי, בשביל לבטל את המשלוח יש להיכנס ללינק המשלוח, וללחוץ ביטול.בביטול משלוח יתבצע זיכוי למשלוח ולא תחוייבו עליו, ותישלח חשבונית זיכוי למייל שסיפקתם.
היי, לצערנו לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח כפי שהזנת.לשינוי כתובת המשלוח ניתן לבטל את המשלוח ולהזין משלוח חדש.או לחילופין להתקשר עם השליח ולעדכן אותו בכתובות החדשות.
היי לפי ההודעה שלך נראה שהתבלבלת בחברת המשלוחים. אנחנו פלטפורמת משלוחים חברתית מהיום להיום בשם "לושי". אבל היי, נשמח לעמוד לשירותך בעתיד (:
היי,לאחר הזמנת המשלוח, הוא יקפוץ לכל השליחים המחוברים למערכת.במידה ויש שליח רלוונטי שתופס את המשלוח הוא מבצע אותו.כך שרק לאחר הזמנת המשלוח, ישוייך לו שליח, ותתקבל על כך הודעת עדכון. בלינק של המשלוח יופיע מספר הטלפון של השליח, וניתן יהיה ליצור איתו קשר ישירות.
היי, מחירי המשלוחים משתנים בהתאם לשעות. בדף הבית מופיע מחיר המשלוחים בשעות הבוקר.בשעות הערב עלות המשלוח יקרה יותר ואני רואה שהזמנתם משלוח לערב.כאשר ביצעתם תשלום בדף התשלום הופיע המחיר אותו שילמתם.
היי, התשלום עבור המשלוחים ניתן באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
היי, לצערי אין לנו את האפשרות לשנות שם על חשבונית שכבר הופקה.
היי, בשביל לקבל את מחיר המשלוח ניתן להיכנס לאתר לושי שליחויות. להקיש את עיר המוצא ועיר היעד ולקבל באותו רגע את מחיר המשלוח הסופי. במקרה של משלוח עם מספר נקודות חלוקה, יש לבחור בסוג משלוח "מסלול". אפשר להיכנס ללינק הבא לבירור העלוית - https://lushy.co.il/make-order/ ההזמנה מתבצעת ישירות מהאתר.
היי, אין לנו שירות מיוחד של החתמה במשלוחים.יחד עם זאת, ניתן לציין זאת בהערות לשליח בעת הזנת המשלוח. הפלטפורמה שלנו הינה חברתית והשליחים הרשומים בה יכולים לבצע את המשלוח.לכן, אפשר לציין זאת בהערות לשליח. ניתן להזמין משלוח "הלוך חזור" (בהזמנת המשלוח, יש לבחור בסוג משלוח "מסלול" > ללחוץ על סימן הפלוס > בכתובת האיסוף וכתובת המסירה יש לכתוב את היעד ממנו יוצא המשלוח וחוזר, ובכתובת נקודת העצירה יש לכתוב את הכתובת אליה השליח יגיע מהיעד). לביצוע משלוח, אפשר להיכנס לכאן - https://lushy.co.il/make-order/
היי, בשביל להבין את מחיר המשלוח ניתן להיכנס לאתר לושי שליחויות. להקיש את עיר המוצא ועיר היעד ולקבל באותו רגע את מחיר המשלוח הסופי. לחילופין אפשר להיכנס ללינק הבא לבירור העלוית - https://lushy.co.il/make-order/ ההזמנה מתבצעת ישירות מהאתר.
היי המשלוחים שלנו יכולים להתבצע בטווח של 4 שעות או של שעתיים. כלומר, המשלוח ייאסף ויימסר בטווח הזמן שבחרת. לדוגמא, אם בחרת 4 שעות, השליח יבצע את האיסוף והמסירה בתוך 4 שעות. להזמנת משלוח ניתן להכנס לכאן: https://lushy.co.il/make-order/
היי, בשביל לבצע משלוח הלוך וחזור יש להכנס לעמוד ביצוע ההזמנה באתר לושי.לאחר מכן ללחוץ על "מסלול".לאחר מכן ללחוץ על סימן הפלוס.בכתובת האיסוף וכתובת המסירה יש לכתוב את היעד ממנו יוצא המשלוח וחוזר.ובכתובת נקודת העצירה יש לכתוב את הכתובת אליה השליח יגיע מהיעד. מחיר סופי כולל מע"מ יופיע מיד. להסבר מפורט יותר על משלוח הלוך חזור ניתן לעיין במאמר שבאתר.
היי, לצערנו לא ניתן לשנות את כתובת או מועד המשלוח כפי שהזנת.לשינוי כתובת או מועד המשלוח ניתן לבטל את המשלוח ולהזין משלוח חדש.או לחילופין להתקשר עם השליח ולעדכן אותו במידע החדש.
היי,סטטוס המשלוח מופיע בלינק של המשלוח שקיבלת באסמס, כמו גם מספר הטלפון של השליח.אפשר גם להתעדכן בסטטוס המשלוח באמצעות הצ'אט שבאתר. יש לסמן בצ'אט "משלוחים שהזמנתי" > "בירור סטטוס המשלוח". ניתן להתקשר לשליח ולברר זמן הגעה משוער לאיסוף ולמסירה.אם השליח לא עונה מכל סיבה שהיא או שישנה בעיה כלשהי ניתן לבטל את המשלוח בלינק המשלוח (ולקבל זיכוי בעבורו).
היי, גודל החבילה המקסימלי למשלוח עם אופנוע הינו 35x35x35 ועד 5 קילו. גודל החבילה המקסימלי למשלוח עם רכב הינו 50x90x110 ועד 30 קילו. בהזמנת המשלוח, ניתן לציין בהערות בדיוק מהי תכולת המשלוח, מימדי המשלוח ומשקל המשלוח, ובמידה ויהיה שליח זמין שיכול לבצע את המשלוח הוא יגיע לאסוף אותו. חשוב לדייק בתיאור המשלוח על מנת להימנע מאי הבנות עם השליח. ההזמנה מתבצעת ישירות מהאתר, ניתן לבצע הזמנה כאן - https://lushy.co.il/make-order/
הנתונים נשלחו בהצלחה!
נרשמת למערכת בהצלחה!