Uncategorizedמשלוחים ב-4 שעות לכל הארץ: כך פוצחה השיטה

לפעמים אנו רגילים לדברים אשר נעשים באופן מסוים. אנו כל כך רגילים כך שאנו שוכחים לשאול ולחשוב האם יש דרך טובה ויעילה יותר לעשות את הדברים.

אנו רואים זאת בתחום השילוח; עד היום חברות השליחויות הרגילו אותנו לכך שמשלוח, בארץ, לוקח 24-48 שעות. התרגלנו שזה המצב ומעולם לא שאלנו את עצמינו למה במדינה כל כך קטנה שאותה ניתן לחצות מצפון לדרום בכמה שעות, משלוח לוקח יומיים?!

מסתבר שיש מי שכן שאל האם אפשר לבצע שליחויות ב 4 שעות; חברת לושי פיצחה את השיטה ומצאה את הדרך לבצע משלוחים ב 4 שעות לכל הארץ. אך כיצד זה יתכן שלאחר כל כך הרבה זמן שבו התרגלנו לחכות יומיים, פתאום באה חברה חדשה ועושה את זה ב 4 שעות?

תחום המשלוחים עד היום

בשביל להבין את התמונה המלאה כדאי שנבין קודם כל כיצד התבצעו משלוחים עד היום, לפני המהפכה. בצורה המסורתית, כל פעם שנזקקתם למשלוח פניתם לחברת השליחויות שעבדה באופן הבא:

  1. המשלוח נאסף בשעות קבועות בהתאם למסלול האיסוף של חברת השליחויות.
  2. לאחר האיסוף החבילה הגיעה למרכז מיון לוגיסטי.
  3. ביום שלמחרת החבילה נמסרה לנהג חלוקה והגיעה אל הלקוח בהתאם למסלול החלוקה.

שיטת עבודה זו הפכה את המשלוח למסורבל ויקר. אבל לשמחתנו כל זה נשאר בעבר. היום אנו יכולים לבצע משלוחים מהיום להיום במודל עבודה שונה, מודל שאנו יכולים לקיים בזכות התמורות הטכנולוגיות והזמינות של אינטרנט בכל סלולר.

משלוחים ב – 4 שעות כיצד זה עובד?

בניגוד למודל המסובך של חברות המשלוחים המסורתיות, היעילות שלנו נובעת משני דברים – שימוש בטכנולוגיות והפעלת מערך כוח אדם באמצעות אותן הטכנולוגיות. ומעל לכל גישה כללית של KEEP IT SIMPLE. אז כיצד זה עובד?

השירות שלנו נשען על מערך אדיר של מאות שליחים עצמאיים המפוזרים בכל רחבי הארץ, אשר עובדים במתכונת משלוחים חברתיים.  ברגע שאתם מעוניינים לבצע משלוח, אחד השליחים אשר נמצא בסביבה יוצא אל הכיוון שלכם. אין צורך להוציא נהגים ממרכזים לוגיסטיים מרוחקים, ואין צורך לחזור עם חבילות למרכזים לוגיסטיים, וכך ניתן לבצע משלוחים ב 4 שעות.

את זה אנו יכולים לבצע בעזרת הטכנולוגיה אשר מאפשרת לכל שליח לענות לקריאה אותה הוא מקבל אל הטלפון החכם. בזכות זה כבר אנו חוסכים זמן ומגיעים במהירות.

  1. הלקוח מזמין את איסוף המשלוח באמצעות אינטרנט/אפליקציה.
  2. המערכת שולחת הודעה באמצעות האפליקציה בסלולר למאות שליחים.
  3. שליח קרוב נענה להזמנה ומגיע לאסוף את החבילה.
  4. החבילה נמסרת ליעדה תוך 4 שעות.
  5. הלקוח מקבל אישור למסירת החבילה.

ובתאכלס, זאת דוגמא לפרקטיקה:

רונית היא יזמית צעירה אשר החליטה לפתוח חנות אינטרנטית. עד היום היא עבדה עם חברות משלוחים מסורתיות אשר אספו את המשלוחים מידי יום בשתיים בצהריים, וסיפקו אותם ללקוחות ביום שלמחרת.

צורת עבודה זו יצרה כמה בעיות:

– הזמנות שהתקבלו לאחר זמן האיסוף נדחו ליום הבא וסופקו ללקוח לאחר 3-4 ימים.

– זמן ההמתנה הממוצע עמד על 48 שעות.

– לקוחות העדיפו לחפש מוצרים מקבילים בחנויות ולא לחכות כל כך הרבה זמן.

– העסק איבד את יתרונו התחרותי.

רונית עברה לעבודה עם חברת שליחויות ב 4 שעות, דבר אשר מאפשר לה לקצר את זמן ההמתנה 3-4 ימים לשלוש-ארבע שעות ומאפשר לה להעניק אלטרנטיבה כדאית לחנויות הרגילות.

ומה שבאמת מדהים במשלוחים ב-4 שעות הוא לא רק המהירות, אלא גם עלות המשלוח. בעבר העלות של משלוחי פרימיום מהיום להיום הייתה יקרה ולא היה לה ביקוש למעט מקרים חריגים. היום שליחויות ב 4 שעות מתחרות בעלות עם המשלוחים הרגילים והאטיים.

חברת לושי מוכיחה שוב שמחשבה מחוץ לקופסה יכולה להביא לפתרונות יצירתיים וטובים יותר. אין מדובר בעוד שירות משלוחים, אלא גישה שונה אשר הופכת את המשלוחים ליתרון תחרותי.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים בכוכבית

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית

צרו קשר

הרשמו לניוזלטר שלנו